תוסף פרוביוטי לעוסקים בפעילות אירובית ממושכת.

תוסף פרוביוטי לעוסקים בפעילות אירובית ממושכת.

תוסף פרוביוטי לעוסקים בפעילות אירובית ממושכת.
מתאמנים בפעילות אירובית ממושכת (רצים למרחקים ארוכים, רוכבי אופנים ,טריאתלטים ואולטרה מרתוניסטים) עלולים לסבול מהפרעות במערכת העיכול( שלשול, הקאות, בחילות, כאבי בטן) בשל פגיעה במוקוזה של המעי, דבר הגורם לתהליכים טוקסיים, זיהום, מחלות אוטואימיוניות וכתוצאה מכך לקושי בביצוע פעילות הגופנית.
במעיים שלנו ישנו קרום בררני שתפקידו לווסת מעבר של חומרים, מקרו-מולקולות ולהגן עלינו מפני גורמים מזהמים.
אחד החלבונים המשפיעים על קרום זה הינו חלבון הזונאולין המפריד בין תאי אפיתל לחלל המעי וכאשר רמותיו עולות כך גם עולה חדירות המעי לגורמים מזהמים, בין היתר כתוצאה מפעילות סיבולת ממושכת.
מחקר הבדק 23 ספורטאי סיבולת שקבלו תוסף פרוביוטי הראה שמתן תוסף פרוביוטי תרם לירידה של רמות הזונאולין לרמות פיזיולוגיות תקינות ולשיפור בתסמינים הקשורים במערכת העיכול.
שימוש בפרוביוטיקה בתזונה אמנם לא מסייע (נכון להיום) לשפר ביצוע אך בהחלט יכול לסייע ולהקל על תסמינים הקשורים בפגיעה בחדירות המעיים שלנו לפתוגנים כתוצאה מפעילות גופנית אירובית ממושכת.

שתפו:

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email

פוסטים נוספים:

תזונה קטוגנית ואימוני כוח

תזונה קטוגנית ואימוני כח תזונה קטוגנית ואימוני כח. תזונה קטגונית צוברת יותר ויותר תשומת לב בשנים האחרונות הן בקרב הקהל הרחב והן בקרב ספורטאים. תזונה

קרא עוד »

זמינות אנרגטית בקרב מתעמלות

זמינות אנרגטית בקרב מתעמלות את המונח זמינות אנרגטית חשוב להכיר לכל העוסקים בענפי הספורט. זמינות אנרגטית מבטאת את כמות האנרגיה שאנחנו צורכים פחות כמות הקלוריות

קרא עוד »
סיפור ההצלחה של שובל

סיפור ההצלחה של שובל

הוכחה נוספת כאשר משלבים תזונה בהתאמה אישית בשילוב פעילות גופנית מצליחים לשפר נכונה את הרכב, הגוף ע"י הפחתת מסת השומן בצורה נכונה. ישר כח שובל

קרא עוד »
סגירת תפריט