אימון אישי

אימון אישי

כחלק משדרוג המרכז שלנו החלטנו להוסיף את המתחם שלנו לאימונים אישיים על מנת למקסם את התוצאות בהרכב הגוף, לשפר את הבריאות, שיפור מדדים בריאותיים והכי חשוב לבצע את האימון הנכון במינון הנכון לכל אדם ואדם.

אחת ההחלטות החשובות שקיבלנו היא ביצוע האימון אך ורק אחד על אחד על מנת לתת יחס אישי לאורך כל שעת האימון, מתן דגש על ביצוע נכון והדרגתי של הפעילות הגופנית עפ"י מה שמתאים לכל אחד ועל כן אנחנו לא דוגלים באימונים הכוללים מספר אנשים רב בשעה אחת, שכן כפי שהתכנית התזונתית הינה אישית אנו מאמינים שהפעילות הגופנית צריכה להיות אישית.

איך מחליטים מה לבצע באימון האישי, כמה פעמים בשבוע ואיך קובעים את סרגל העומסים?

ראשית, כל אדם כאשר הוא מגיע לפגישת האבחון הראשונה על מנת לבנות את התכנית התזונתית נדרש גם להביא עמו בדיקת דם ולאחר מכן ישנו תשאול מעמיק לגבי הרגלי התזונה, בדיקות הרכב גוף וחילוף חומרים, וכן ישנו תשאול מעמיק על סוגי האימונים שביצע עד כה (אם בכלל) ובאיזה תדירות שכן ישנם לא מעט שלא מתמידים בפעילות לאורך זמן.

לכן על סמך המדדים הבריאותיים שלכם, בדיקות הדם והרכב הגוף אנו קובעים מה המטרה, ופועלים לבניית תכנית תזונה וכושר מותאמת אישית שכוללת שילוב של אימוני התנגדות , אימון משולב ופעילות אירובית עפ"י יכולתו של האדם וסדר יומו של האדם.

לגבי תדירות האימונים צריך לזכור שעל אף ההמלצות לבצע 150 דק' פעילות אירובית בשבוע או כ 90 דק' באופן עצים יותר וזאת בנוסף לשני אימוני התנגדות , לא כולם מצליחים לעמוד במשימה זו מפאת עומס, לחץ ומחויבויות שונות בחיי היום יום ולכן עלינו לזכור לפני הכל שהאימון הטוב ביותר הוא האימון שביצענו ביחס לאופציה ללא פעילות גופנית כלל ועל כן אנו נקבע את כמות האימונים ומשך הזמן שלהם עפי היכולות המתאימות לסדר יומכם, כאשר האימון האישי עצמו יתמקד בדברים שאתם לא יכולים לבצע לבד ונדרשת השגחה ופיקוח של מאמן כגון אימונים משולבים ואימוני התנגדות.

בנוגע לבניית סרגל המאמץ נדרש ראשית לדעת מה הרקע שלכם בפעילות וכמה זמן לא הייתם פעילים, שכן אדם שסובל מהרכב גוף בעייתי ולא התאמן תקופה רבה יצטרך לבנות את הכושר הגופני בהדרגה ועל כן האימון יבוצע בהתאם.

האם יש צורך להסתמך רק על אימון אישי?

התשובה היא בוודאי שלא, שכן בעידן בו אנו מנהלים אורח חיים ישבני ולא פעיל אין צורך להסתמך על אימון אישי בלבד (טוב ככל שיהיה) גם אם מבוצע מספר פעמים בשבוע ולהקפיד על תזוזה לאורך היום ופעילות נוספת בשאר ימות השבוע כגון הליכה/ריצה/שחייה ורכיבה על אופניים  .

אני מזמין אתכם להתאמן איתנו באווירה כיפית ובמקום מקצועי המאגד תחתיו 3 נושאים שיעזרו לכם להגיע להצלחה: תזונה, פעילות גופנית ומענה רגשי.

שתפו:

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email

פוסטים נוספים:

ירידה במשקל לאחר לידה

ירידה במשקל לאחר לידה

תקופת ההיריון, החל מהניסיון להיכנס להריון, זמן ההיריון ואחרי הלידה מכילה שינויים רבים עבור גוף האישה ומצריכה הכנות תזונתיות לכל אורכה. במאמר זה אתמקד בתקופה

קרא עוד »
מה לאכול לפני אימון?

מה לאכול לפני אימון?

נושא האכילה לפני\בזמן\לאחר האימון הינו נושא המעסיק מתאמנים מנוסים ומתחילים. ישנם מס' כללים פשוטים שיעזרו לנו לתכנן את האכילה בהתאם לפעילות הגופנית אותה אנו מבצעים.

קרא עוד »
חישוב חילוף חומרים

מחיר אימון אישי

אימוני כושר אישיים או אימונים בקבוצות קטנות תופסים  תאוצה בשנים האחרונות עקב עלייה במודעות לאורח חיים בריא הכולל פעילות גופנית ותזונה בריאה נשאלת השאלה כיצד

קרא עוד »
עודף משקל ואכילה בריאה

עודף משקל ואכילה בריאה

בעיית ההשמנה הינה בעיה כלל עולמית שהולכת וגדלה בשנים האחרונות. לכך יש סיבות רבות: התנהגות אכילה לא נכונה, קושי בדחיית סיפוקים, מזון דחוס קלורית, חוסר

קרא עוד »
תזונת ספורטאים

תזונת ספורטאים

המודעות לביצוע של פעילות גופנית ושמירה על אורח חיים בריא וספורטיבי במקביל לתזונה נאותה הולכת ותופסת תאוצה בשנים האחרונות. בהתאם לכך, מידע רב חלקו נכון

קרא עוד »
סגירת תפריט