תוסף פרוביוטי לעוסקים בפעילות אירובית ממושכת.

תוסף פרוביוטי לעוסקים בפעילות אירובית ממושכת.

תוסף פרוביוטי לעוסקים בפעילות אירובית ממושכת.
מתאמנים בפעילות אירובית ממושכת (רצים למרחקים ארוכים, רוכבי אופנים ,טריאתלטים ואולטרה מרתוניסטים) עלולים לסבול מהפרעות במערכת העיכול( שלשול, הקאות, בחילות, כאבי בטן) בשל פגיעה במוקוזה של המעי, דבר הגורם לתהליכים טוקסיים, זיהום, מחלות אוטואימיוניות וכתוצאה מכך לקושי בביצוע פעילות הגופנית.
במעיים שלנו ישנו קרום בררני שתפקידו לווסת מעבר של חומרים, מקרו-מולקולות ולהגן עלינו מפני גורמים מזהמים.
אחד החלבונים המשפיעים על קרום זה הינו חלבון הזונאולין המפריד בין תאי אפיתל לחלל המעי וכאשר רמותיו עולות כך גם עולה חדירות המעי לגורמים מזהמים, בין היתר כתוצאה מפעילות סיבולת ממושכת.
מחקר הבדק 23 ספורטאי סיבולת שקבלו תוסף פרוביוטי הראה שמתן תוסף פרוביוטי תרם לירידה של רמות הזונאולין לרמות פיזיולוגיות תקינות ולשיפור בתסמינים הקשורים במערכת העיכול.
שימוש בפרוביוטיקה בתזונה אמנם לא מסייע (נכון להיום) לשפר ביצוע אך בהחלט יכול לסייע ולהקל על תסמינים הקשורים בפגיעה בחדירות המעיים שלנו לפתוגנים כתוצאה מפעילות גופנית אירובית ממושכת.

שתפו:

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email

פוסטים נוספים:

התאמת תזונה באופן אישי

התאמת תזונה באופן אישי   בשנים האחרונות צברה הדיאטה הקטוגנית פופולריות גדולה. גישה זו משמשת לטיפול בסכרת, השמנה ואפיליפסיה. בנוסף, אוכלוסיה בריאה ובפרט ספורטאים רבים

קרא עוד »

קצת על NEAT

קצת על NEAT אני שמח לראות שלא מעט אנשים מבינים שאפשר גם אחרת ושלא צריך הרבה בשביל לעשות פעילות גופנית טובה ואיכותית גם בבית, לכן

קרא עוד »
סגירת תפריט