תוסף ביקרבונט

תוסף ביקרבונט
התוסף יכול לסייע למאמצים קצרים ועצימים כגון ספרינטים הנמשכים פחות מ 60 שניות.
ביקרבונט משמש כמווסת את רמות ה PH בדם ובשרירים ובכך מונע מאיתנו להיות במצב חומצי.
ההמלצה היא ליטול בין 0.2-0.4 גר/קג/משקל גוף של התוסף כשעה עד 150 דק' לפני הפעילות.
תופעות לוואי: יתכנו הפרעות במערכת העיכול לכן מומלץ לא ליטול את התוסף לפני תחרות או אירוע חשוב אם טרם ניסתם. ניתן למתן הפרעות במערכת העיכול ע"י צריכת פחמימה בסמוך לנטילת הסודיום בי קרבונט בכמות של 1.5 גר'/קג
• חשוב לציין שמידת ההשפעה של נטילת תוסף היא קטנה למרות שיכולה לסייע בשיפור ביצוע ועל כן אינה מהווה תחליף לתזונה נכונה לאורך היום

Maughan, R. J., Burke, L. M., Dvorak, J., Larson-Meyer, D. E., Peeling, P., Phillips, S. M., … & Meeusen, R. (2018). IOC consensus statement: dietary supplements and the high-performance athlete. International journal of sport nutrition and exercise metabolism, 28(2), 104-125.‏

שתפו:

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email

פוסטים נוספים:

התאמת תזונה באופן אישי

התאמת תזונה באופן אישי   בשנים האחרונות צברה הדיאטה הקטוגנית פופולריות גדולה. גישה זו משמשת לטיפול בסכרת, השמנה ואפיליפסיה. בנוסף, אוכלוסיה בריאה ובפרט ספורטאים רבים

קרא עוד »

קצת על NEAT

קצת על NEAT אני שמח לראות שלא מעט אנשים מבינים שאפשר גם אחרת ושלא צריך הרבה בשביל לעשות פעילות גופנית טובה ואיכותית גם בבית, לכן

קרא עוד »
סגירת תפריט