תוסף ביקרבונט

תוסף ביקרבונט
התוסף יכול לסייע למאמצים קצרים ועצימים כגון ספרינטים הנמשכים פחות מ 60 שניות.
ביקרבונט משמש כמווסת את רמות ה PH בדם ובשרירים ובכך מונע מאיתנו להיות במצב חומצי.
ההמלצה היא ליטול בין 0.2-0.4 גר/קג/משקל גוף של התוסף כשעה עד 150 דק' לפני הפעילות.
תופעות לוואי: יתכנו הפרעות במערכת העיכול לכן מומלץ לא ליטול את התוסף לפני תחרות או אירוע חשוב אם טרם ניסתם. ניתן למתן הפרעות במערכת העיכול ע"י צריכת פחמימה בסמוך לנטילת הסודיום בי קרבונט בכמות של 1.5 גר'/קג
• חשוב לציין שמידת ההשפעה של נטילת תוסף היא קטנה למרות שיכולה לסייע בשיפור ביצוע ועל כן אינה מהווה תחליף לתזונה נכונה לאורך היום

Maughan, R. J., Burke, L. M., Dvorak, J., Larson-Meyer, D. E., Peeling, P., Phillips, S. M., … & Meeusen, R. (2018). IOC consensus statement: dietary supplements and the high-performance athlete. International journal of sport nutrition and exercise metabolism, 28(2), 104-125.‏

שתפו:

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email

פוסטים נוספים:

סיפור ההצלחה של מגי

שילוב של תזונה מותאמת לטבעונים בנוסף לאימוני קרוספיט, מגי הצליחה להוריד אחוזי שומן מבלי לפגוע ברקמת השריר!

קרא עוד »

הזמנת קניות און ליין

הזמנת קניות און ליין רבים מאיתנו נוהגים לבצע את הקניות שלהם באופן מכוון, מגמה זו צברה תאוצה אף יותר בתקופה הנוכחית, בה אנשים מעדיפים להימנע

קרא עוד »

סיפור ההצלחה של עומר

עומר, השוער של אחי נצרת בכדורגל מהליגה הלאומית הגיעה אלינו על מנת לשפר את הרכב הגוף, ולאורך התהליך השיל 4.5 ק"ג שומן מגופו תוך ירידה

קרא עוד »

סיפור ההצלחה של א'

הנה דוגמא לשינוי איכותי לצד שינוי הרגלים לטווח הארוך. א' הגיעה אלינו לאחר ניסיונות רבים לירידה במשקל. על בסיס בדיקות הרכב גוף, חילוף חומרים והעדפות

קרא עוד »
סגירת תפריט