עובדים משמרות לילה? כתבה זו בשבילכם

עובדים משמרות לילה? כתבה זו בשבילכם

לעובדים במשמרות לילה יש לעיתים נטייה לבחור מזונות פחות מזינים כגון חטיפים ומזון הדחוס מאוד בקלוריות. בחירה במזונות אלו, גם אם שומרים על צריכה אנרגטית מאוזנת עלולה להעלות סיכון למחלות לב בשל בחירת מזונות והרכב מזונות פחות בריא אשר יכול להשפיע על רמות הסוכרים והשומנים בדם.
במחקר הבדק הרגלי אכילה של 41 עובדים במשמרות לילה לעומת משמרות יום נמצא ששיקול הדעת בבחירת המזונות בלילה היה פחות טוב (כלומר פחות צריכת ירקות, פירות).
למרות שלא היה הבדל בצריכה הקלורית היומית בין משמרת בוקר למשמרת הלילה עובדי משמרות הלילה צרכו מזונות בעלי צפיפות אנרגטית גבוהה יותר ביחס לעובדי משמרות הבוקר דבר המעלה את הסיכון והחשיפה להשמנה ומחלות לב.

לכן אם אתם עובדים במשמרות לילה נסו להפחית במשקאות ומזונות בעלי תכולת סוכרים גבוה, מזון מטוגן ומשקאות ממותקים ושלבו ירקות, פירות, מוצרי חלב דלי שומן , שומנים איכותיים ודגנים מלאים.
* התמונה לקוחה מהמאמר המקורי

המאמר המקורי:

Bonnell, E. K., Huggins, C. E., Huggins, C. T., McCaffrey, T. A., Palermo, C., & Bonham, M. P. (2017). Influences on dietary choices during day versus night shift in shift workers: a mixed methods study. Nutrients, 9(3), 193.‏

שתפו:

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email

פוסטים נוספים:

סיפור ההצלחה של ע'

ע' פנה אלינו לאחר שהיה תקוע במשקל זמן רב. באמצעות שינוי תזונתי הוא ירד 9.5 קילו מתוכם 8.5 קילו שומן. מבחינת היקפים ירד ע' 14

קרא עוד »

תזונה ים תיכונית

לעיתים אנחנו מחפשים בנרות אחר גיוון בסוגי דיאטות ותפריטים כאשר לעיתים רבות מספיק לשנות הרגלים ופשוט לאכול ולבחור נכון. לכן אני מאוד אוהב את עקרונות

קרא עוד »

אימון גופני בחורף

למי יש כוח לצאת בקור הזה?? כבר חושך בחוץ אחכה שיתחמם. משפטים אלו ועוד אני שומע פעמים רבות מתחילת החורף. מחקר נחמד שבוצע בקרב אנשים אמנם

קרא עוד »

סיפור ההצלחה של ירדן

תכירו את ירדן שהגיע על מנת לשנות את הרכב הגוף ובבמהלך התהליך השיל כ4 קג של שומן וירדה משמעותית בהיקף הטבור שילוב של תוכנית תזונה

קרא עוד »
סגירת תפריט