עובדים משמרות לילה? כתבה זו בשבילכם

עובדים משמרות לילה? כתבה זו בשבילכם

לעובדים במשמרות לילה יש לעיתים נטייה לבחור מזונות פחות מזינים כגון חטיפים ומזון הדחוס מאוד בקלוריות. בחירה במזונות אלו, גם אם שומרים על צריכה אנרגטית מאוזנת עלולה להעלות סיכון למחלות לב בשל בחירת מזונות והרכב מזונות פחות בריא אשר יכול להשפיע על רמות הסוכרים והשומנים בדם.
במחקר הבדק הרגלי אכילה של 41 עובדים במשמרות לילה לעומת משמרות יום נמצא ששיקול הדעת בבחירת המזונות בלילה היה פחות טוב (כלומר פחות צריכת ירקות, פירות).
למרות שלא היה הבדל בצריכה הקלורית היומית בין משמרת בוקר למשמרת הלילה עובדי משמרות הלילה צרכו מזונות בעלי צפיפות אנרגטית גבוהה יותר ביחס לעובדי משמרות הבוקר דבר המעלה את הסיכון והחשיפה להשמנה ומחלות לב.

לכן אם אתם עובדים במשמרות לילה נסו להפחית במשקאות ומזונות בעלי תכולת סוכרים גבוה, מזון מטוגן ומשקאות ממותקים ושלבו ירקות, פירות, מוצרי חלב דלי שומן , שומנים איכותיים ודגנים מלאים.
* התמונה לקוחה מהמאמר המקורי

המאמר המקורי:

Bonnell, E. K., Huggins, C. E., Huggins, C. T., McCaffrey, T. A., Palermo, C., & Bonham, M. P. (2017). Influences on dietary choices during day versus night shift in shift workers: a mixed methods study. Nutrients, 9(3), 193.‏

שתפו:

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email

פוסטים נוספים:

ירידה במשקל לאחר לידה

ירידה במשקל לאחר לידה

תקופת ההיריון, החל מהניסיון להיכנס להריון, זמן ההיריון ואחרי הלידה מכילה שינויים רבים עבור גוף האישה ומצריכה הכנות תזונתיות לכל אורכה. במאמר זה אתמקד בתקופה

קרא עוד »
מה לאכול לפני אימון?

מה לאכול לפני אימון?

נושא האכילה לפני\בזמן\לאחר האימון הינו נושא המעסיק מתאמנים מנוסים ומתחילים. ישנם מס' כללים פשוטים שיעזרו לנו לתכנן את האכילה בהתאם לפעילות הגופנית אותה אנו מבצעים.

קרא עוד »
חישוב חילוף חומרים

מחיר אימון אישי

אימוני כושר אישיים או אימונים בקבוצות קטנות תופסים  תאוצה בשנים האחרונות עקב עלייה במודעות לאורח חיים בריא הכולל פעילות גופנית ותזונה בריאה נשאלת השאלה כיצד

קרא עוד »
עודף משקל ואכילה בריאה

עודף משקל ואכילה בריאה

בעיית ההשמנה הינה בעיה כלל עולמית שהולכת וגדלה בשנים האחרונות. לכך יש סיבות רבות: התנהגות אכילה לא נכונה, קושי בדחיית סיפוקים, מזון דחוס קלורית, חוסר

קרא עוד »
תזונת ספורטאים

תזונת ספורטאים

המודעות לביצוע של פעילות גופנית ושמירה על אורח חיים בריא וספורטיבי במקביל לתזונה נאותה הולכת ותופסת תאוצה בשנים האחרונות. בהתאם לכך, מידע רב חלקו נכון

קרא עוד »
סגירת תפריט