עובדים משמרות לילה? כתבה זו בשבילכם

עובדים משמרות לילה? כתבה זו בשבילכם

לעובדים במשמרות לילה יש לעיתים נטייה לבחור מזונות פחות מזינים כגון חטיפים ומזון הדחוס מאוד בקלוריות. בחירה במזונות אלו, גם אם שומרים על צריכה אנרגטית מאוזנת עלולה להעלות סיכון למחלות לב בשל בחירת מזונות והרכב מזונות פחות בריא אשר יכול להשפיע על רמות הסוכרים והשומנים בדם.
במחקר הבדק הרגלי אכילה של 41 עובדים במשמרות לילה לעומת משמרות יום נמצא ששיקול הדעת בבחירת המזונות בלילה היה פחות טוב (כלומר פחות צריכת ירקות, פירות).
למרות שלא היה הבדל בצריכה הקלורית היומית בין משמרת בוקר למשמרת הלילה עובדי משמרות הלילה צרכו מזונות בעלי צפיפות אנרגטית גבוהה יותר ביחס לעובדי משמרות הבוקר דבר המעלה את הסיכון והחשיפה להשמנה ומחלות לב.

לכן אם אתם עובדים במשמרות לילה נסו להפחית במשקאות ומזונות בעלי תכולת סוכרים גבוה, מזון מטוגן ומשקאות ממותקים ושלבו ירקות, פירות, מוצרי חלב דלי שומן , שומנים איכותיים ודגנים מלאים.
* התמונה לקוחה מהמאמר המקורי

המאמר המקורי:

Bonnell, E. K., Huggins, C. E., Huggins, C. T., McCaffrey, T. A., Palermo, C., & Bonham, M. P. (2017). Influences on dietary choices during day versus night shift in shift workers: a mixed methods study. Nutrients, 9(3), 193.‏

שתפו:

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email

פוסטים נוספים:

סיפור ההצלחה של מגי

שילוב של תזונה מותאמת לטבעונים בנוסף לאימוני קרוספיט, מגי הצליחה להוריד אחוזי שומן מבלי לפגוע ברקמת השריר!

קרא עוד »

הזמנת קניות און ליין

הזמנת קניות און ליין רבים מאיתנו נוהגים לבצע את הקניות שלהם באופן מכוון, מגמה זו צברה תאוצה אף יותר בתקופה הנוכחית, בה אנשים מעדיפים להימנע

קרא עוד »

סיפור ההצלחה של עומר

עומר, השוער של אחי נצרת בכדורגל מהליגה הלאומית הגיעה אלינו על מנת לשפר את הרכב הגוף, ולאורך התהליך השיל 4.5 ק"ג שומן מגופו תוך ירידה

קרא עוד »

סיפור ההצלחה של א'

הנה דוגמא לשינוי איכותי לצד שינוי הרגלים לטווח הארוך. א' הגיעה אלינו לאחר ניסיונות רבים לירידה במשקל. על בסיס בדיקות הרכב גוף, חילוף חומרים והעדפות

קרא עוד »
סגירת תפריט