סיפור ההצלחה של ש'

ש' הגיעה לצורך שיפור הרכב הגוף ומדדי בריאות.
נתונים התחלתיים כפי שנמדדו במכשיר seca:
משקל 76.1 משקל שומן 34.6 קג ומסת גוף רזה 41.5 קג
פעילות גופנית – 2 אימוני פלאטיס.
בדיקות דם TG 172 כולסטרול 208 מג וגלוקוז 124.
נתונים סופיים:
משקל 66 קג
משקל שומן 29 קג
מסת גוף רזה 38.13
בדיקות דם:
גלוקוז 95
כולסטרול 175
טריגליצרידים TG 135
מסקנה:
ירידה איכותית בעיקר של שומן וסה"כ ירידה של 10% במשקל גם מבלי להגיע למשקל או ל% השומן האידאלי מובילה למצב בריאותי תקין וטוב

sara bmi sara fat mass

שתפו:

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email

פוסטים נוספים:

ירידה במשקל לאחר לידה

ירידה במשקל לאחר לידה

תקופת ההיריון, החל מהניסיון להיכנס להריון, זמן ההיריון ואחרי הלידה מכילה שינויים רבים עבור גוף האישה ומצריכה הכנות תזונתיות לכל אורכה. במאמר זה אתמקד בתקופה

קרא עוד »
מה לאכול לפני אימון?

מה לאכול לפני אימון?

נושא האכילה לפני\בזמן\לאחר האימון הינו נושא המעסיק מתאמנים מנוסים ומתחילים. ישנם מס' כללים פשוטים שיעזרו לנו לתכנן את האכילה בהתאם לפעילות הגופנית אותה אנו מבצעים.

קרא עוד »
חישוב חילוף חומרים

מחיר אימון אישי

אימוני כושר אישיים או אימונים בקבוצות קטנות תופסים  תאוצה בשנים האחרונות עקב עלייה במודעות לאורח חיים בריא הכולל פעילות גופנית ותזונה בריאה נשאלת השאלה כיצד

קרא עוד »
עודף משקל ואכילה בריאה

עודף משקל ואכילה בריאה

בעיית ההשמנה הינה בעיה כלל עולמית שהולכת וגדלה בשנים האחרונות. לכך יש סיבות רבות: התנהגות אכילה לא נכונה, קושי בדחיית סיפוקים, מזון דחוס קלורית, חוסר

קרא עוד »
תזונת ספורטאים

תזונת ספורטאים

המודעות לביצוע של פעילות גופנית ושמירה על אורח חיים בריא וספורטיבי במקביל לתזונה נאותה הולכת ותופסת תאוצה בשנים האחרונות. בהתאם לכך, מידע רב חלקו נכון

קרא עוד »
סגירת תפריט