סיפור ההצלחה של מור

תכירו את מור, ספורטאי קארטה שהגיע לצורך שיפור בהרכב גוף.
נתונים התחלתיים כפי שנמדדו במכשיר הSECA
משקל: 74 ק"ג
אחוז שומן: 19%
משקל שומן: 13.97 ק"ג
מסת גוף רזה: 60 ק"ג
מסת שריר: 29.1 ק"ג
התוכנית התזונתית כללה גרעון קלורי תוך הקפדה על כמות חלבון מספקת שתאפשר שימור ועליה במסת השריר
נתונים סופיים:
משקל: 69 ק"ג
אחוז שומן: 11.4%
משקל שומן: 7.9 ק"ג
מסת גוף רזה: 61.15 ק"ג
מסת שריר: 29.6 ק"ג
מסקנה: תזונה נכונה עם הקפדה על כמות חלבון מספקת תאפשר לבצע ירידה איכותית שעיקרה משומן תור שימור ואף עליה במסת השריר.

סיפור ההצלחה של מור

שתפו:

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email

פוסטים נוספים:

ירידה במשקל לאחר לידה

ירידה במשקל לאחר לידה

תקופת ההיריון, החל מהניסיון להיכנס להריון, זמן ההיריון ואחרי הלידה מכילה שינויים רבים עבור גוף האישה ומצריכה הכנות תזונתיות לכל אורכה. במאמר זה אתמקד בתקופה

קרא עוד »
מה לאכול לפני אימון?

מה לאכול לפני אימון?

נושא האכילה לפני\בזמן\לאחר האימון הינו נושא המעסיק מתאמנים מנוסים ומתחילים. ישנם מס' כללים פשוטים שיעזרו לנו לתכנן את האכילה בהתאם לפעילות הגופנית אותה אנו מבצעים.

קרא עוד »
חישוב חילוף חומרים

מחיר אימון אישי

אימוני כושר אישיים או אימונים בקבוצות קטנות תופסים  תאוצה בשנים האחרונות עקב עלייה במודעות לאורח חיים בריא הכולל פעילות גופנית ותזונה בריאה נשאלת השאלה כיצד

קרא עוד »
עודף משקל ואכילה בריאה

עודף משקל ואכילה בריאה

בעיית ההשמנה הינה בעיה כלל עולמית שהולכת וגדלה בשנים האחרונות. לכך יש סיבות רבות: התנהגות אכילה לא נכונה, קושי בדחיית סיפוקים, מזון דחוס קלורית, חוסר

קרא עוד »
תזונת ספורטאים

תזונת ספורטאים

המודעות לביצוע של פעילות גופנית ושמירה על אורח חיים בריא וספורטיבי במקביל לתזונה נאותה הולכת ותופסת תאוצה בשנים האחרונות. בהתאם לכך, מידע רב חלקו נכון

קרא עוד »
סגירת תפריט