סיפור ההצלחה של מור

תכירו את מור, ספורטאי קארטה שהגיע לצורך שיפור בהרכב גוף.
נתונים התחלתיים כפי שנמדדו במכשיר הSECA
משקל: 74 ק"ג
אחוז שומן: 19%
משקל שומן: 13.97 ק"ג
מסת גוף רזה: 60 ק"ג
מסת שריר: 29.1 ק"ג
התוכנית התזונתית כללה גרעון קלורי תוך הקפדה על כמות חלבון מספקת שתאפשר שימור ועליה במסת השריר
נתונים סופיים:
משקל: 69 ק"ג
אחוז שומן: 11.4%
משקל שומן: 7.9 ק"ג
מסת גוף רזה: 61.15 ק"ג
מסת שריר: 29.6 ק"ג
מסקנה: תזונה נכונה עם הקפדה על כמות חלבון מספקת תאפשר לבצע ירידה איכותית שעיקרה משומן תור שימור ואף עליה במסת השריר.

סיפור ההצלחה של מור

שתפו:

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email

פוסטים נוספים:

מאמן כושר בחיפה

אימון כושר אישי בחיפה

המודעות בנוגע לחשיבות הרבה של קיום אורח חיים בריא עלתה מאוד במהלך השנים האחרונות, ורבים הם האנשים שמנסים לשנות את ההרגלים הפחות חיוביים בהרגלים טובים

קרא עוד »

צום לסירוגין

צום לסירוגין יום הכיפורים מתקרב ואיתו הצום כאשר ישנם לא מעט אנשים שמנסים או ניסו להשתמש באסטרטגיה זו לצורך הפחתת משקל ושיפור מדדי בריאות. יש

קרא עוד »
מאמן כושר אישי בצפון

מאמן כושר אישי בצפון

הרבה אנשים רוצים להיכנס לכושר ולשפר את איכות חייהם, ואכן, ביצוע פעילות גופנית באופן סדיר הוא חלק בלתי נפרד משמירה על אורח חיים בריא.  יש

קרא עוד »
תזונה מותאמת אישית

תזונה מותאמת אישית

מכל עבר "משוגרות" אלינו המלצות בנושא תזונה ובין היתר דיאטות וטרנדים שונים בתחום האכילה. יום אחד אנו קוראים על דיאטות שאינן כוללות אכילת פחמימות, ביום

קרא עוד »
טיפול באכילה רגשית

טיפול באכילה רגשית

סביר להניח שיצא לכם לראות סרטי דרמה בהם ישנה סצנה שבה אחת הדמויות יושבת על הספה שבביתה, צופה בטלוויזיה כשלגופה פיג'מה ובידיה חטיפים פתוחים או

קרא עוד »
סגירת תפריט