סיפור ההצלחה של אילן

אילן הגיע אלינו למרכז בעיצומו של תהליך על מנת לשפר את הרכב הגוף.

*נתונים התחלתיים כפי שנמדדו במכשירי הSECA וFITMATE*
משקל: 93.2 ק"ג
אחוז שומן : 24.2%
משקל שומן: 22.5 ק"ג
מסת שריר: 34.7 ק"ג
מסת גוף רזה: 70.65
היקף מותן: 97 ס"מ
חילוף חומרים: 2054 קק"ל

*נתונים סופיים*
משקל: 83.4 ק"ג
אחוז שומן: 15.7%
משקל שומן13.1 ק"ג
מסת שריר : 34.1 ק"ג
מסת גוף רזה: 70.32
היקף מותן: 88 ס"מ
אילן ירד 9 ס"מ בהיקף המותן, 10 ק"ג במשקל מתוכם 9.4 ק"ג של שומן ורק 600 גרם שריר.

*מה עשינו?* תזונה מתאימה עם כמות מספקת של חלבון ודגש על אימוני התנגדות.
*מסקנה*: יש להקפיד על ירידה איכותית שעיקרה משומן ולא על ירידה כמותית
כל הכבוד לך אילן. גאה בך מאוד.

BMI FAT MASS VAT

שתפו:

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email

פוסטים נוספים:

ירידה במשקל לאחר לידה

ירידה במשקל לאחר לידה

תקופת ההיריון, החל מהניסיון להיכנס להריון, זמן ההיריון ואחרי הלידה מכילה שינויים רבים עבור גוף האישה ומצריכה הכנות תזונתיות לכל אורכה. במאמר זה אתמקד בתקופה

קרא עוד »
מה לאכול לפני אימון?

מה לאכול לפני אימון?

נושא האכילה לפני\בזמן\לאחר האימון הינו נושא המעסיק מתאמנים מנוסים ומתחילים. ישנם מס' כללים פשוטים שיעזרו לנו לתכנן את האכילה בהתאם לפעילות הגופנית אותה אנו מבצעים.

קרא עוד »
חישוב חילוף חומרים

מחיר אימון אישי

אימוני כושר אישיים או אימונים בקבוצות קטנות תופסים  תאוצה בשנים האחרונות עקב עלייה במודעות לאורח חיים בריא הכולל פעילות גופנית ותזונה בריאה נשאלת השאלה כיצד

קרא עוד »
עודף משקל ואכילה בריאה

עודף משקל ואכילה בריאה

בעיית ההשמנה הינה בעיה כלל עולמית שהולכת וגדלה בשנים האחרונות. לכך יש סיבות רבות: התנהגות אכילה לא נכונה, קושי בדחיית סיפוקים, מזון דחוס קלורית, חוסר

קרא עוד »
תזונת ספורטאים

תזונת ספורטאים

המודעות לביצוע של פעילות גופנית ושמירה על אורח חיים בריא וספורטיבי במקביל לתזונה נאותה הולכת ותופסת תאוצה בשנים האחרונות. בהתאם לכך, מידע רב חלקו נכון

קרא עוד »
סגירת תפריט