סוכר מוסף- מה אומרות ההמלצות?

סוכר מוסף- מה אומרות ההמלצות?

סוכר מוסף מתייחס לכל סוכר המוסף למזון כגון סירופ תירס עשיר בפרוקטוז , דקסטרוז, דבש, סירופ מייפל, מולסה, סוכרוז, אגבה וזאת בנוסף לסוכר שכבר קיים במזון, למשל שוקולד מכיל סוכר שמקורו בחלב (לקטוז) בנוסף לסוכרים נוספים המוספים למזון.
לרב מזונות המכילים סוכר מוסף הינם מאוד דחוסים מבחינה אנרגטית ודלים ברכיבי תזונה כגון ויטמינים ומינראלים.
שליטה בכמות שאנו אוכלים תסייע להשיג פרופיל בריאותי טוב יותר, הענות טובה לתהליכי ירידה במשקל והפחתת סיכון לסכרת ומחלות לב.
ההמלצה היא להגביל את צריכת הסוכר המוסף ל10% מסהכ הצריכה הקלורית היומית


Frank, A. P., & Clegg, D. J. (2016). Dietary guidelines for Americans—eat less sugar. Jama, 315(11), 1196-1196

שתפו:

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email

פוסטים נוספים:

סיפור הצלחה של א'

עוד מקרה יפה של איכות מול כמות, משום שמה שחשוב זה לא כמה ירדתם אל איך ירדתם (גרעון קלורי, אימוני התנגדות וכמות מספקת של חלבון

קרא עוד »

סיפור הצלחה אחרי שנה

מאוד משמח לדעת שאפילו שהתהליך נגמר לפני שנה , ההרגלים שהוטמעו נשארים ונשמרים ועוזרים לשמור על אורח חיים הכולל תזונה ופעילות גופנית  

קרא עוד »

סיפור הצלחה לטווח הארוך

כמה פעמים נתקלתם באנשים שעושים שינוי עבור אירוע נקודתי אך לא לטווח הרחוק? לשמחתי, זה לא המקרה וגם אחרי שהתהליך שכלל שינוי בהרכב הגוף הסתיים

קרא עוד »

המטרה- הפחתת רמות הסוכר בדם

המטרה- הפחתת רמות הסוכר בדם האמצעים – תוכנית תזונה מותאמת אישית, אימוני כח ופעילות אירובית התוצאה – הפחתה של 10% ממשקל הגוף בעיקר משומן, צמצום

קרא עוד »
סגירת תפריט