סוכר הפירות- מה צריך לדעת

סוכר הפירות- מה צריך לדעת

הקיץ הגיע ואיתו פירות הקיץ הטעימים כמו אבטיח ומלון.
פעמים רבות אני שומע מלקוחות שהם נמנעים מלאכול פירות מכיוון והם מכילים תכולת סוכר גבוהה המעודדת השמנה.. האומנם?

למעשה, לפירות דווקא מנגנון המגן מפני השמנה.

על אף שפירות מכילים סוכרים פשוטים הקשורים להשמנה כאשר אנחנו צורכים אתם בצורתם הטבעית, כלומר, מהפרי עצמו, אנחנו נהנים גם מסיבים תזונתיים, ויטמנים ומינרליים המגינים עלינו. כיצד? על ידי עליה בתחושת השובע בשל הסיבים התזונתיים והנוזלים, באמצעות תרומה חיובית לחייידקי המעיים שלנו ובזכות יכולתם לסייע בהפחתה של סטרס חמצוני בשל תכולת נוגדי חימצון רבים.
יחד עם זאת, כאשר אנו צורכים את אותם סוכרים המצויים בפירות שלא בצורתם הטבעית למשל במיצי פירות ממותקים, פירות מיובשים וחטיפים, הדבר פוגע בתחושת השבוע ויכול להוביל לעלייה בצריכה הקלורית, עלייה במסת השומן וברמת השומנים בדם.

לכן תמיד העדיפו לצרוך פירות בצורתם הטבעית תוך שמירה על בקרה קלורית

• התמונות לקוחות מתוך המאמר המקורי:
Sharma, S. P., Chung, H. J., Kim, H. J., & Hong, S. T. (2016). Paradoxical Effects of Fruit on Obesity. Nutrients, 8(10), 633.

שתפו:

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email

פוסטים נוספים:

התאמת תזונה באופן אישי

התאמת תזונה באופן אישי   בשנים האחרונות צברה הדיאטה הקטוגנית פופולריות גדולה. גישה זו משמשת לטיפול בסכרת, השמנה ואפיליפסיה. בנוסף, אוכלוסיה בריאה ובפרט ספורטאים רבים

קרא עוד »

קצת על NEAT

קצת על NEAT אני שמח לראות שלא מעט אנשים מבינים שאפשר גם אחרת ושלא צריך הרבה בשביל לעשות פעילות גופנית טובה ואיכותית גם בבית, לכן

קרא עוד »
סגירת תפריט