מהם הכלים הנכונים והפשוטים אשר יובילו לירידה במשקל ולבקרה?

מהם הכלים הנכונים והפשוטים אשר יובילו לירידה במשקל ולבקרה?

♦️שמרו על גרעון קלורי- כל דיאטה המבוצעת נכונה ובלבד שמתאימה לאדם עפ"י צרכיו ומצב בריאותו יכולה להתאים לשם כך- דיאטה ים תיכונית, פליאו, דיאטה קטוגנית או פשוט לאכול כמו שהייתם רגילים רק במידה שבה תאכלו פחות ממה שאתם מוציאים.
♦️שלבו ירקות ופירות לאורך היום. קחו בחשבון שגם להם ערך קלורי.
♦️הפחיתו צריכה של מזון דחוס מבחינה קלורית עתיר בסוכר ושומן.
♦️צרכו מספיק חלבונים בהתאם להנחיות. לא תמיד כמה שיותר זה עדיף.
♦️שלבו פעילות גופנית באופן קבוע. מומלץ פעילות שאתם נהנים ממנה.
♦️צרו מסגרת של בקרת משקל (על בסיס יומי, שבועי, חודשי) המתאימה לכם.
♦️לא לדחות שקילות כי מפחדים להתמודד עם עלייה במשקל. זה רק יוביל לעליה גדולה יותר.
♦️היו בקשר עם אנשי מקצוע לגבי מצבכם, ערכו בדיקות דם ושתפו בכל דבר חריג או חשוב.
♦️זכרו גם שחשוב להינות מהחיים ואוכל הוא חלק מכך – בילוי במסעדה או צריכת מזון שאוהבים כחלק מהשגרה עם בקרה קלורית לא יפגעו בתהליך.

Varkevisser, R. D. M., van Stralen, M. M., Kroeze, W., Ket, J. C. F., & Steenhuis, I. H. M. (2018). Determinants of weight loss maintenance: a systematic review. Obesity Reviews.

שתפו:

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email

פוסטים נוספים:

סיפור ההצלחה של ע'

ע' פנה אלינו לאחר שהיה תקוע במשקל זמן רב. באמצעות שינוי תזונתי הוא ירד 9.5 קילו מתוכם 8.5 קילו שומן. מבחינת היקפים ירד ע' 14

קרא עוד »

תזונה ים תיכונית

לעיתים אנחנו מחפשים בנרות אחר גיוון בסוגי דיאטות ותפריטים כאשר לעיתים רבות מספיק לשנות הרגלים ופשוט לאכול ולבחור נכון. לכן אני מאוד אוהב את עקרונות

קרא עוד »

אימון גופני בחורף

למי יש כוח לצאת בקור הזה?? כבר חושך בחוץ אחכה שיתחמם. משפטים אלו ועוד אני שומע פעמים רבות מתחילת החורף. מחקר נחמד שבוצע בקרב אנשים אמנם

קרא עוד »

סיפור ההצלחה של ירדן

תכירו את ירדן שהגיע על מנת לשנות את הרכב הגוף ובבמהלך התהליך השיל כ4 קג של שומן וירדה משמעותית בהיקף הטבור שילוב של תוכנית תזונה

קרא עוד »
סגירת תפריט