מהם הכלים הנכונים והפשוטים אשר יובילו לירידה במשקל ולבקרה?

מהם הכלים הנכונים והפשוטים אשר יובילו לירידה במשקל ולבקרה?

♦️שמרו על גרעון קלורי- כל דיאטה המבוצעת נכונה ובלבד שמתאימה לאדם עפ"י צרכיו ומצב בריאותו יכולה להתאים לשם כך- דיאטה ים תיכונית, פליאו, דיאטה קטוגנית או פשוט לאכול כמו שהייתם רגילים רק במידה שבה תאכלו פחות ממה שאתם מוציאים.
♦️שלבו ירקות ופירות לאורך היום. קחו בחשבון שגם להם ערך קלורי.
♦️הפחיתו צריכה של מזון דחוס מבחינה קלורית עתיר בסוכר ושומן.
♦️צרכו מספיק חלבונים בהתאם להנחיות. לא תמיד כמה שיותר זה עדיף.
♦️שלבו פעילות גופנית באופן קבוע. מומלץ פעילות שאתם נהנים ממנה.
♦️צרו מסגרת של בקרת משקל (על בסיס יומי, שבועי, חודשי) המתאימה לכם.
♦️לא לדחות שקילות כי מפחדים להתמודד עם עלייה במשקל. זה רק יוביל לעליה גדולה יותר.
♦️היו בקשר עם אנשי מקצוע לגבי מצבכם, ערכו בדיקות דם ושתפו בכל דבר חריג או חשוב.
♦️זכרו גם שחשוב להינות מהחיים ואוכל הוא חלק מכך – בילוי במסעדה או צריכת מזון שאוהבים כחלק מהשגרה עם בקרה קלורית לא יפגעו בתהליך.

Varkevisser, R. D. M., van Stralen, M. M., Kroeze, W., Ket, J. C. F., & Steenhuis, I. H. M. (2018). Determinants of weight loss maintenance: a systematic review. Obesity Reviews.

שתפו:

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email

פוסטים נוספים:

סיפור ההצלחה של ד'

סיפור ההצלחה של ד': סיפוק גדול לראות את השפעת התזונה, תזונה במקום תרופה שוב הוכחה לתרומת שינוי תזונתי במקביל לפעילות גופנית שגורם לשינוי חיובי בבדיקות

קרא עוד »

הרגלי בריאות וקורונה

הרגלי בריאות וקורונה ישנם גורמים רבים אשר חשיפה או אי חשיפה אליהם עלולה לשפר את מערכות החיסון שלנו או אף להחלישה גם אם התחסנו. הרגלי

קרא עוד »
סגירת תפריט