חמאת בוטנים – לא מה שחשבתם

חמאת בוטנים- לא מה שחשבתם

לחמאת בוטנים מייחסים שלא בצדק תדמית לא טובה, אך יש לה מספר יתרונות בריאותיים ותרומה תזונתית לא מבוטלת וכן היא גם טעימה!!

ראשית, חמאת בוטנים עשירה בשומן, אך לא בשומן רווי, אלה דווקא בשומנים חד בלתי רווים התורמים לבריאותנו ביחס של 1:4 לטובת החד בלתי רווי.

בנוסף חמאת בוטנים מהווה מקור מעולה לחלבון, במיוחד לטבעונים שבינינו , כאשר 2 כפות של חמאת בוטנים טבעית יספקו כ  7 גר' חלבון.

כמו כן חמאת בוטנים טבעית מכילה כמות נאה של סיבים תזונתיים, כ3 גר' ל2 כפות, מינראלים כגון אשלגן התורם לבריאות הלב וחומר בשם רסברטרול  המסייע למניעת כיווץ כלי דם, ומניעת קרישי דם.

בהחלט ניתן לשלב חמאת בוטנים טבעית בתפריט היומי, אך הקפידו שהחמאה תיהיה עשוייה מ- 100% בוטנים טבעיים בלבד!

שתפו:

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email

פוסטים נוספים:

סיפור ההצלחה של ד'

סיפור ההצלחה של ד': סיפוק גדול לראות את השפעת התזונה, תזונה במקום תרופה שוב הוכחה לתרומת שינוי תזונתי במקביל לפעילות גופנית שגורם לשינוי חיובי בבדיקות

קרא עוד »

הרגלי בריאות וקורונה

הרגלי בריאות וקורונה ישנם גורמים רבים אשר חשיפה או אי חשיפה אליהם עלולה לשפר את מערכות החיסון שלנו או אף להחלישה גם אם התחסנו. הרגלי

קרא עוד »
סגירת תפריט