חמאת בוטנים – לא מה שחשבתם

חמאת בוטנים- לא מה שחשבתם

לחמאת בוטנים מייחסים שלא בצדק תדמית לא טובה, אך יש לה מספר יתרונות בריאותיים ותרומה תזונתית לא מבוטלת וכן היא גם טעימה!!

ראשית, חמאת בוטנים עשירה בשומן, אך לא בשומן רווי, אלה דווקא בשומנים חד בלתי רווים התורמים לבריאותנו ביחס של 1:4 לטובת החד בלתי רווי.

בנוסף חמאת בוטנים מהווה מקור מעולה לחלבון, במיוחד לטבעונים שבינינו , כאשר 2 כפות של חמאת בוטנים טבעית יספקו כ  7 גר' חלבון.

כמו כן חמאת בוטנים טבעית מכילה כמות נאה של סיבים תזונתיים, כ3 גר' ל2 כפות, מינראלים כגון אשלגן התורם לבריאות הלב וחומר בשם רסברטרול  המסייע למניעת כיווץ כלי דם, ומניעת קרישי דם.

בהחלט ניתן לשלב חמאת בוטנים טבעית בתפריט היומי, אך הקפידו שהחמאה תיהיה עשוייה מ- 100% בוטנים טבעיים בלבד!

שתפו:

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email

פוסטים נוספים:

סיפור ההצלחה של ונינה

מי שמוכן לשנות הרגלים בתזונה מצליח לעשות שינוי לאורך זמן . ונינה הגיעה אלינו על מנת לשפר את הרכב גופה ולאחר התאמת תוכנית תזונה מותאמת

קרא עוד »

התאמת תוספים לסוג הפעילות

התאמת תוספים לסוג הפעילות הגופנית כאשר בוחרים להשתמש בתוסף לשיפור ביצועים עבור פעילות גופנית צריך לבחון מספר דברים. ראשית יש לוודא כי התוסף אכן הוכח

קרא עוד »

סיפור ההצלחה של ע'

ע' פנה אלינו לאחר שהיה תקוע במשקל זמן רב. באמצעות שינוי תזונתי הוא ירד 9.5 קילו מתוכם 8.5 קילו שומן. מבחינת היקפים ירד ע' 14

קרא עוד »

תזונה ים תיכונית

לעיתים אנחנו מחפשים בנרות אחר גיוון בסוגי דיאטות ותפריטים כאשר לעיתים רבות מספיק לשנות הרגלים ופשוט לאכול ולבחור נכון. לכן אני מאוד אוהב את עקרונות

קרא עוד »
סגירת תפריט