הרגלי בריאות עבור ילדים ונוער

הרגלי בריאות עבור ילדים ונוער

לרב אני עוסק בעבודה עם בני נוער בעיקר בתחום תזונת נכונה לילדים וספורט, אולם הרגלים נכונים חשובים עבור כל הילדים ובני הנוער.
ישנם מספר כללים עליהם חשוב להקפיד מעבר לעניין התזונתי:
 הפחתת שעות מסך לעד שעתיים
 הפקדה על פעילות גופנית (מגוונת) הכוללת אימוני התנגדות (3 פעמים בשבוע) בנוסף ל60 דק' פעילות אירובית מתונה עד עצימה
9-11 שעות שינה לגלאים 9-13, ו8-18 שעות שינה לגלאי 14-17
תנועה לאורך היום, כלומר, הליכה, עליה במדרגות נסיעה באופנים לא חשמליות וכדומה.

Tremblay, M. S., Carson, V., Chaput, J. P., Connor Gorber, S., Dinh, T., Duggan, M., … & Janssen, I. (2016). Canadian 24-hour movement guidelines for children and youth: an integration of physical activity, sedentary behaviour, and sleep. Applied Physiology, Nutrition, and Metabolism, 41(6), S311-S327.‏

שתפו:

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email

פוסטים נוספים:

התאמת תזונה באופן אישי

התאמת תזונה באופן אישי   בשנים האחרונות צברה הדיאטה הקטוגנית פופולריות גדולה. גישה זו משמשת לטיפול בסכרת, השמנה ואפיליפסיה. בנוסף, אוכלוסיה בריאה ובפרט ספורטאים רבים

קרא עוד »

קצת על NEAT

קצת על NEAT אני שמח לראות שלא מעט אנשים מבינים שאפשר גם אחרת ושלא צריך הרבה בשביל לעשות פעילות גופנית טובה ואיכותית גם בבית, לכן

קרא עוד »
סגירת תפריט