הרגלי בריאות עבור ילדים ונוער

הרגלי בריאות עבור ילדים ונוער

לרב אני עוסק בעבודה עם בני נוער בעיקר בתחום תזונת נכונה לילדים וספורט, אולם הרגלים נכונים חשובים עבור כל הילדים ובני הנוער.
ישנם מספר כללים עליהם חשוב להקפיד מעבר לעניין התזונתי:
 הפחתת שעות מסך לעד שעתיים
 הפקדה על פעילות גופנית (מגוונת) הכוללת אימוני התנגדות (3 פעמים בשבוע) בנוסף ל60 דק' פעילות אירובית מתונה עד עצימה
9-11 שעות שינה לגלאים 9-13, ו8-18 שעות שינה לגלאי 14-17
תנועה לאורך היום, כלומר, הליכה, עליה במדרגות נסיעה באופנים לא חשמליות וכדומה.

Tremblay, M. S., Carson, V., Chaput, J. P., Connor Gorber, S., Dinh, T., Duggan, M., … & Janssen, I. (2016). Canadian 24-hour movement guidelines for children and youth: an integration of physical activity, sedentary behaviour, and sleep. Applied Physiology, Nutrition, and Metabolism, 41(6), S311-S327.‏

שתפו:

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email

פוסטים נוספים:

סיפור ההצלחה של מגי

שילוב של תזונה מותאמת לטבעונים בנוסף לאימוני קרוספיט, מגי הצליחה להוריד אחוזי שומן מבלי לפגוע ברקמת השריר!

קרא עוד »

הזמנת קניות און ליין

הזמנת קניות און ליין רבים מאיתנו נוהגים לבצע את הקניות שלהם באופן מכוון, מגמה זו צברה תאוצה אף יותר בתקופה הנוכחית, בה אנשים מעדיפים להימנע

קרא עוד »

סיפור ההצלחה של עומר

עומר, השוער של אחי נצרת בכדורגל מהליגה הלאומית הגיעה אלינו על מנת לשפר את הרכב הגוף, ולאורך התהליך השיל 4.5 ק"ג שומן מגופו תוך ירידה

קרא עוד »

סיפור ההצלחה של א'

הנה דוגמא לשינוי איכותי לצד שינוי הרגלים לטווח הארוך. א' הגיעה אלינו לאחר ניסיונות רבים לירידה במשקל. על בסיס בדיקות הרכב גוף, חילוף חומרים והעדפות

קרא עוד »
סגירת תפריט