הרגלי בריאות עבור ילדים ונוער

הרגלי בריאות עבור ילדים ונוער

לרב אני עוסק בעבודה עם בני נוער בעיקר בתחום תזונת נכונה לילדים וספורט, אולם הרגלים נכונים חשובים עבור כל הילדים ובני הנוער.
ישנם מספר כללים עליהם חשוב להקפיד מעבר לעניין התזונתי:
 הפחתת שעות מסך לעד שעתיים
 הפקדה על פעילות גופנית (מגוונת) הכוללת אימוני התנגדות (3 פעמים בשבוע) בנוסף ל60 דק' פעילות אירובית מתונה עד עצימה
9-11 שעות שינה לגלאים 9-13, ו8-18 שעות שינה לגלאי 14-17
תנועה לאורך היום, כלומר, הליכה, עליה במדרגות נסיעה באופנים לא חשמליות וכדומה.

Tremblay, M. S., Carson, V., Chaput, J. P., Connor Gorber, S., Dinh, T., Duggan, M., … & Janssen, I. (2016). Canadian 24-hour movement guidelines for children and youth: an integration of physical activity, sedentary behaviour, and sleep. Applied Physiology, Nutrition, and Metabolism, 41(6), S311-S327.‏

שתפו:

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email

פוסטים נוספים:

סיפור ההצלחה של ע'

ע' פנה אלינו לאחר שהיה תקוע במשקל זמן רב. באמצעות שינוי תזונתי הוא ירד 9.5 קילו מתוכם 8.5 קילו שומן. מבחינת היקפים ירד ע' 14

קרא עוד »

תזונה ים תיכונית

לעיתים אנחנו מחפשים בנרות אחר גיוון בסוגי דיאטות ותפריטים כאשר לעיתים רבות מספיק לשנות הרגלים ופשוט לאכול ולבחור נכון. לכן אני מאוד אוהב את עקרונות

קרא עוד »

אימון גופני בחורף

למי יש כוח לצאת בקור הזה?? כבר חושך בחוץ אחכה שיתחמם. משפטים אלו ועוד אני שומע פעמים רבות מתחילת החורף. מחקר נחמד שבוצע בקרב אנשים אמנם

קרא עוד »

סיפור ההצלחה של ירדן

תכירו את ירדן שהגיע על מנת לשנות את הרכב הגוף ובבמהלך התהליך השיל כ4 קג של שומן וירדה משמעותית בהיקף הטבור שילוב של תוכנית תזונה

קרא עוד »
סגירת תפריט