בננה – למה אוכלים אותה לפני אימון

ב-נ-נ-ה, מדוע אוכלים אותה לפני אימון?
הבננה הינה מקור עשיר לאנרגיה ומהווה מקור מעולה לפחמימות ומינראל האשלגן.
בננה בינונית (118 גרם) מכילה:
כ27 גרם פחמימות (14.4 גרם סוכר)
כ3.1 גרם סיבים תזונתיים
כ422 מ"ג אשלגן
כ0.43 מ"ג ויטמין B6.

הרכב הסוכר של הבננה מתפלג כך:
כ5.9 גרם גלוקוז
כ5.7 גרם פרוקטוז
כ2.8 גרם סוכרוז.

מה כל זה אומר?
בננה מהווה מקור אידיאלי לפחמימה, אנרגיה ונוגדי חמצון ובהחלט מומלץ לצרוך אותה.

Nieman, D. C., Gillitt, N. D., Henson, D. A., Sha, W., Shanely, R. A., Knab, A. M., … & Jin, F. (2012). Bananas as an energy source during exercise: a metabolomics approach. PLoS One, 7(5), e37479.

שתפו:

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email

פוסטים נוספים:

סיפור ההצלחה של עומר

עומר, השוער של אחי נצרת בכדורגל מהליגה הלאומית הגיעה אלינו על מנת לשפר את הרכב הגוף, ולאורך התהליך השיל 4.5 ק"ג שומן מגופו תוך ירידה

קרא עוד »

סיפור ההצלחה של א'

הנה דוגמא לשינוי איכותי לצד שינוי הרגלים לטווח הארוך. א' הגיעה אלינו לאחר ניסיונות רבים לירידה במשקל. על בסיס בדיקות הרכב גוף, חילוף חומרים והעדפות

קרא עוד »

תוסף BCAA לסינטזת שריר

תוסף BCAA לסנטזת השריר הגישה היום בכל הנוגע ליחס בין תזונה לתוספים הינה לתת עדיפות למימוש הצרכים התזונתיים באמצעות התזונה. למרות זאת, השימוש בתוספי תזונה

קרא עוד »

מדדים לבדיקת השמנה

מדדים לבדיקת השמנה רקע האם BMI הוא המדד העיקרי אליו אנו צריכים להתייחס בנוגע לקביעת גורמי סיכון עקב השמנה? ארה"ב מייצגת תמונה מדאיגה בנוגע לעלייה

קרא עוד »
סגירת תפריט