בננה – למה אוכלים אותה לפני אימון

ב-נ-נ-ה, מדוע אוכלים אותה לפני אימון?
הבננה הינה מקור עשיר לאנרגיה ומהווה מקור מעולה לפחמימות ומינראל האשלגן.
בננה בינונית (118 גרם) מכילה:
כ27 גרם פחמימות (14.4 גרם סוכר)
כ3.1 גרם סיבים תזונתיים
כ422 מ"ג אשלגן
כ0.43 מ"ג ויטמין B6.

הרכב הסוכר של הבננה מתפלג כך:
כ5.9 גרם גלוקוז
כ5.7 גרם פרוקטוז
כ2.8 גרם סוכרוז.

מה כל זה אומר?
בננה מהווה מקור אידיאלי לפחמימה, אנרגיה ונוגדי חמצון ובהחלט מומלץ לצרוך אותה.

Nieman, D. C., Gillitt, N. D., Henson, D. A., Sha, W., Shanely, R. A., Knab, A. M., … & Jin, F. (2012). Bananas as an energy source during exercise: a metabolomics approach. PLoS One, 7(5), e37479.

שתפו:

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email

פוסטים נוספים:

התאמת תזונה באופן אישי

התאמת תזונה באופן אישי   בשנים האחרונות צברה הדיאטה הקטוגנית פופולריות גדולה. גישה זו משמשת לטיפול בסכרת, השמנה ואפיליפסיה. בנוסף, אוכלוסיה בריאה ובפרט ספורטאים רבים

קרא עוד »

קצת על NEAT

קצת על NEAT אני שמח לראות שלא מעט אנשים מבינים שאפשר גם אחרת ושלא צריך הרבה בשביל לעשות פעילות גופנית טובה ואיכותית גם בבית, לכן

קרא עוד »
סגירת תפריט