בננה – למה אוכלים אותה לפני אימון

ב-נ-נ-ה, מדוע אוכלים אותה לפני אימון?
הבננה הינה מקור עשיר לאנרגיה ומהווה מקור מעולה לפחמימות ומינראל האשלגן.
בננה בינונית (118 גרם) מכילה:
כ27 גרם פחמימות (14.4 גרם סוכר)
כ3.1 גרם סיבים תזונתיים
כ422 מ"ג אשלגן
כ0.43 מ"ג ויטמין B6.

הרכב הסוכר של הבננה מתפלג כך:
כ5.9 גרם גלוקוז
כ5.7 גרם פרוקטוז
כ2.8 גרם סוכרוז.

מה כל זה אומר?
בננה מהווה מקור אידיאלי לפחמימה, אנרגיה ונוגדי חמצון ובהחלט מומלץ לצרוך אותה.

Nieman, D. C., Gillitt, N. D., Henson, D. A., Sha, W., Shanely, R. A., Knab, A. M., … & Jin, F. (2012). Bananas as an energy source during exercise: a metabolomics approach. PLoS One, 7(5), e37479.

שתפו:

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email

פוסטים נוספים:

תזונה ושחלות פוליצסטיות

תזונה ושחלות פוליצסטיות תופעה זו הינה נפוצה מאוד בקרב נשים עקב עודף בהורמוני מין זכריים, כאשר עלולה להיות פגיעה במערכת הרבייה, מחלות לב וכן השלכות

קרא עוד »
סגירת תפריט